Vinn Pappelinamatta från FÖRR!

Just nu har Butiken FÖRR årets första tävling! En kanonfin Vera One matta från Pappelina i valfri färg är vinsten i tävlingen. Precis vad jag behöver & önskar mig. Nu håller jag tummarna!





Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen hos FÖRR (www.forr.se), som avslutas 18 februari


En annan favoritprodukt, förutom ovanstående Vera One, är den nya Mollymattan från Pappelina. Vill gärna ha en färgglad matta i vår tvättstuga, så att jag kan få detta tråkiga moment som att tvätta & sortera tvätt lite gladare & roligare. Så vinner jag tävlingen ska jag välja en gul eller röd matta - färgglatt & hemtrevligt. Annars ska jag nog önska mig en Molli Multi eller en Molly Lila. Sååå fina & de gör mig glad :-)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0