VINN SUPERFINA SMYCKEN HOS DAHLARNA!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! Stort grattis till vinsterna Nettan & Amanda!

Nu har jag en egen tävling! Verkligen superkul att få samarbeta med Cathis igen! Ni har nu chansen att vinna två superfina priser! Valfriheten är enorm! Ni kan själva välja ett befintligt smycke eller designa ett själv! Låter nästa för bra för att vara sant, eller hur!!??

1:a pris - valfritt smycke för 600 kr!! 
2:a pris - valfritt smycke för 400 kr!
Har vinnarna själva en fräck idé på ett smycke, så kan Cathis även ta fram ett sådant. Hur kul vore inte det???


Klicka HÄR eller på bilden för att komma direkt till tävlingen, som avslutas söndagen den 10 maj kl. 22.00.

För att delta i tävligen ska du svara på frågan:
Vilket är ditt favorit smycke hos Cathis Design?

Om du vill ha dubbel chans att vinna:
Blogga om tävlingen (använd bilden ovan) & länka till mig (http://dahlarna.blogg.se)  & till Cathis Design (www.cathis.eu). Glöm inte att meddela mig om du har länkat till tävlingen.

Du kan såklart vara med & tävla även om du inte har en blogg. Glöm inte att skriva din mailadress, så att jag kan kontakta dig om du har vunnit.


VARMT LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Kikar in för att önska dig en trevlig valborgsmässoafton och för att tipsa om en nystartad tävling i min blogg där du kan vinna en valfri väggdekoration från Unik Dekor!

2009-04-30 @ 22:34:38
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0