Vinn laptop & mobilt bredband!

Nu har Blondinbella en kanontävling ihop med Telia på sin blogg! Man kan vinna en bärbar dator från Compaq och ett mobilt bredband från Telia.

Eftersom jag ägnar många många timmar själv framför datorn, så önskar jag innerligt att jag vinner denna dator. Familjen skulle då få en egen dator & jag slipper vara orolig att något av barnen (eller mannen med för den delen!) råkar ta bort något viktigt. Tänk att kunna vara uppkopplad var jag än är & kunna skriva blogginlägg, samt redigera & fixa med mina foton! Vilken LYCKA!!! Nu håller jag tummarna stenhårt!

Telias surfzoner finns på 3300 platser i Sverige. Via Telias partners utomlands kan man koppla upp sig på mer än 25 000 platser runt om i världen.




Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen, som avslutas på söndag!

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Har en tävling på min blogg. Och du har ju en tävlinsblogg?, Så du får gärna vara med. Och mer än gärna länka,hehe ;)

2010-02-26 @ 16:47:57
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0