TÄVLING - VINN FINA EVA SOLO-PRODUKTER!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! Grattis till vinsterna Carina & Annette!

Nu är det snart sommar & semester! Vad passar då inte bättre än att tävla om underbara Eva Solo-produkter! Det är webshoppen Anna Doll som har sponsrat med så fina priser. Anna har även en superfin butik i Söderköping - så har ni vägarna förbi där i sommar, så rekommenderar jag varmt ett besök där! Just nu är dessutom fri frakt om ni handlar i Anna Dolls webshop.



Vi lottar ut dessa två vinster:
♥ Eva Solo fruktkniv
♥ Eva Solo grytlappsset i valfri färg

Så här enkelt är det att tävla:
Klicka på länken Anna Doll, så kommer du direkt till hennes webshop. Svara på frågan: Vad heter Anna Doll´s egendesignade plastmatta? Skriv sedan ditt svar i en kommentar HÄR eller maila till [email protected].

Du kan enkelt få en extra röst i tävlingen genom att göra följande - absolut inget krav, bara en superbra möjlighet till större vinstchans...:

Om du har en blogg: Skriv ett inlägg på din blogg och länka till tävlingen (http://dahlarna.blogg.se/2009/june/tavling-vinn-fina-eva-solo-produkter.html) & till Anna Doll (http://www.annadoll.com/). Använd gärna tävlingsbilden ovan i ditt inlägg. Glöm inte att skriva om du har länkat, så att jag vet att du är med och tävlar med en extra röst.

Om du inte har en blogg: Skicka ett mail till 5 vänner och en kopia till min mail ([email protected]) och tipsa om tävlingen.

OBS! Viktigt att du fyller i din mailadress när du lämnar kommentaren, så att jag lättare kan kontakta dig om du har vunnit! Det är endast jag & Anna Doll som ser era mailadresser.

Detta är ju en perfekt present till dig själv eller någon du gärna vill överraska med något fint!

Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen, som pågår till & med torsdagen den 18 juni, kl. 16.00. Då kommer jag att låta slumptalsgeneratorn välja ut två lyckliga vinnare. Vinsterna skickas sedan ut av Anna Doll.

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Ny tävling hos mig, tipsa gärna och var gärna med



http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/06/11/vinn-en-alfons-aberg-pyjamas/

2009-06-11 @ 21:14:43
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0